phoenixforce
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Zane's Ansøgning

3 deltagere

Go down

Zane's Ansøgning Empty Zane's Ansøgning

Indlæg af Zane Søn Okt 26, 2008 11:11 pm

Navn: Zane

Point: 66,188 - Og jeg vil lige tilføje jeg kun har spillet omkring 2 måneder Very Happy

General Score: 2,545

Team-Player?: Tjaa, det kan jeg vel godt selv om vi ligger ret langt fra hianden. Overvejer dog om jeg kan starte en alliance afdeling i mit område ? ^^

Spillestil: Jeg har en rimelig varieret spillestil, men er dog mest til krig ^^

Aktivitet?: På dage hvor jeg har travlt er jeg mindst online 2 gange om dagen. Ellers kan det sommetider sagtens være flere timer =D

Hvor lang tid har du spillet ikariam?: Min erfaring er på 4-5 mdr. og jeg var også en af de bedste på Gamma indtil jeg blev bannet. Derefter holdt jeg så en pause, og nåede op på det antal point jeg er på nu på lidt under 2 mdr. Razz

Hvorfor vil du med i Phoenix Force?: Jeg har tidligere været medlem, og ved derfor at alliancen er udemærket. Derudover, er mig og Reex også gode venner IRL, så vil egentlig hellere være sammen med ham, og så muligvis droppe min egen alliance :-)

Hvilke andre alliancer har du været i?: Jeg var med i HEF i lidt over en uge, og startede derefter en alliance med min ven Honycut. Denne alliance røg op på top 60 inden for et par dage, og nu blir vi stille og roligt overhælet af andre mens der ikke rigtigt sker mere.

Er du villig til at hjælpe med hvad ledelsen beder dig om?: Tjaa, det er jeg vel ^^
Især hvis det involverer at starte en ny afdeling i alliancen i mit område =D

Er du villig til at hjælpe andre medlemmer i alliancen?: Ja da, men helst dem tæt på mig. Synes det er lidt nederen når det er man skal vente 1 dag eller 2 på at ens skibe kommer tilbage xD

Andet: Over hele hoved ikke !

Irl: Jeg er kun 11 år gammel, men er dog et super geni, og går derfor i samme klasse som Reex. Ellers er der vist ikke andet Very Happy

Zane

Mand Antal indlæg : 5
ikariam server? : Beta
Registration date : 11/10/08

Tilbage til toppen Go down

Zane's Ansøgning Empty Sv: Zane's Ansøgning

Indlæg af Reex Søn Okt 26, 2008 11:27 pm

11 år gammel -.-' ??? .. Right .. Eller O.o .. Du behøves ikke lyve om din alder .. Vi tager den lige i council Razz
Reex
Reex

Mand Antal indlæg : 363
Age : 30
Hvor bord du? : Skælskør
Job/hobbies : Karate
ikariam server? : Beta
Registration date : 24/09/08

Tilbage til toppen Go down

Zane's Ansøgning Empty Sv: Zane's Ansøgning

Indlæg af Zane Tirs Okt 28, 2008 6:56 pm

Ok, hvis du er sikker på de ikke har noget imod min alder, så kan jeg vel godt røbe jeg er 10 ;/

Zane

Mand Antal indlæg : 5
ikariam server? : Beta
Registration date : 11/10/08

Tilbage til toppen Go down

Zane's Ansøgning Empty Sv: Zane's Ansøgning

Indlæg af Zabi Tirs Okt 28, 2008 7:45 pm

Vi har valgt at acceptere din ansøgning Smile

så send bare en ansøgning in game
Zabi
Zabi

Mand Antal indlæg : 299
ikariam server? : Alpha og Beta
Registration date : 25/09/08

Tilbage til toppen Go down

Zane's Ansøgning Empty Sv: Zane's Ansøgning

Indlæg af Reex Fre Okt 31, 2008 11:34 pm

Orh pokkers.. Multi account.. Tråd lukket..
Reex
Reex

Mand Antal indlæg : 363
Age : 30
Hvor bord du? : Skælskør
Job/hobbies : Karate
ikariam server? : Beta
Registration date : 24/09/08

Tilbage til toppen Go down

Zane's Ansøgning Empty Sv: Zane's Ansøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum